De er nogle gæve gutter

Af JP Århus fremgik det 3/12, at vintervejret driller brobyggeriet på Grenåvej, og at arbejdet måske først kan være tilendebragt til foråret.

Jeg må indrømme, at jeg, som dagligt kører på Grenåvej, var meget betænkelig ved udsigten til store trafikale problemer i anledning af brobyggeriet.

Naturligvis har det ikke været en problemfri periode, hverken for togpassagerer, bilister, brobyggere eller andre.

Men jeg vil gerne rette en stor tak til alle, som har været involveret i dette brobyggeri. Det har været en fantastisk oplevelse at følge byggeriet, lige fra de store maskiner ankom til nu, hvor broen næsten er færdig. Dagligt har jeg beundret arbejdet.

Som bilist er jeg hver dag nået til mit arbejde uden forsinkelse, og jeg fornemmer, at alle har bestræbt sig på, at dette broarbejde skulle gennemføres uden megen gene for bilister m.fl.

Jeg håber, at alle de gæve gutter, som har arbejdet på broen, har oplevet, at bilisterne har kørt nogenlunde ordentligt, så de ikke har været i fare.

Tak for et flot og veludført arbejde og held og lykke med næste projekt.

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.