Kunden er kongen i Smilets By
Kunderne har talt, og der er grund til at takke besøgende og kunder for loyalitet og lysten til at shoppe og opleve Aarhus City.
På vegne af alle byens butikker glæder vi os over en helt dugfrisk og omfattende omdømmeanalyse fra Epinion, som meget tydeligt understreger kundernes og besøgendes store tilfredshed med byens mange butikker og mangfoldige shoppingmuligheder samt den hyggelige stemning, som opleves i Aarhus. Shoppingområdet i Aarhus vurderes i analysen som et helt særligt attraktivt parameter i folks valg af byen.
Vi glæder os samtidig over de mange nye specialbutikker, som skyder op i øjeblikket, og som understreger den helt særlige shoppestemning, der hersker i Smilets By. Aarhus er netop den by i Danmark, som oplever ekstraordinær stor interesse i disse år, og hvor innovative iværksættere og detaillister kaster sig ud i etablering af egen butik som ingen andre steder i Danmark.
Aarhus er netop den by i Danmark, som oplever ekstraordinær stor interesse i disse år, og hvor innovative iværksættere og detaillister kaster sig ud i etablering af egen butik som ingen andre steder i Danmark.
Kunderne er kongen – kunderne har talt, og der er grund til at takke besøgende og kunder for loyalitet og lysten til at shoppe og opleve Aarhus City.
Midnatseventen ”Verdensbilleder – Explore the World with Aarhus” er ligeledes i begyndelsen af juni blevet afviklet med succes og stor tilstrømning i skønt sommervejr. I år blev eventen afviklet over to dage med forskelligartede folkelige og gratis oplevelser på byens torve og pladser – afviklet i et bredt forankret samarbejde på tværs af byen i samarbejde med flere af byens kulturinstitutioner og i år også med en ny bæredygtig udstilling på Rådhuspladsen, som vil kulminere i 2017, hvor klimaikonet Climate Planet 2017 vil få premiere lørdag den 3. juni på den nye kommende havneplads og give 2017 et markant og visuelt aftryk i forbindelse med ”Verdensbilleder 2017 – Explore the World with Aarhus”.
Konfirmanderne kommer
Ligeledes kan vi i Aarhus City se tilbage på et forår med stor fremgang i konfirmandtilstrømningen, hvor en særlig indsats på tværs af byens kræfter mod denne målgruppe og nye forbrugere bærer frugt og sikrer kommende årganges store interesse for byens shopping- og oplevelsesliv.
Krydstogtindsatsen i samarbejde med VisitAarhus og krydstogtnetværket i byen byder også på mange gode succesoplevelser i foråret, og hvor fremgangen i anløb fortsætter og ser nye højder i 2017. Der er grund til at takke alle involverede og ønske butikkerne held og lykke med betjeningen af de mange turister som nye ambassadører for Smilets By.
Lad os derfor alle holde skruen i vandet – fuld damp på kedlerne frem mod kulturåret, og vær stolt af din by og egen indsats – det er der grund til at være!