• For abonnenter

Fra religionsvidenskab til marketing

Med en cand.mag. i religionsvidenskab havde 28-årige Agnethe Mogensen aldrig – som i aldrig – tænkt på marketing. Nu er hun ansat som "content writer" ved Mindmill.

Artiklens øverste billede
Ivan Jæger Christiansen, adm. direktør i marketingbureauet Mindmilll, giver gerne nyuddannede kandidater en jobchance, og det har Agnethe Mogensen nydt godt af. Foto: Liv Møller Kastrup

»På religionsvidenskab lærer du om samspillet mellem religion, kultur og samfund. Du studerer store verdensreligioner, fortidige religioner, nye religioner og religiøse strømninger. Du arbejder også med religiøse fænomener som myter, ritualer, gudsopfattelser, legender og hellighed.«

Sådan lyder Aarhus Universitets beskrivelse

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.