• For abonnenter

Nedlukning 2.0 har fået aarhusianske forretningsdrivende til at tænke kreativt

Særligt de sociale medier bruges som et alternativt redskab til at nå kunderne, når nu de er forment adgang fra de fysiske butikker.

Artiklens øverste billede
Butikschef i Only, Julie Baasch, hopper selv i butikkens tøj for at filme det til butikkens Instagram-profil. Foto: Marie Ravn

Hvad gør vi nu?

Det spørgsmål har utallige forretningsdrivende i detailhandlen måttet stille sig selv i takt med, at coronanedlukninger fra den ene dag til den anden satte en stopper for kundestrømmen.

For flere virksomheder har svaret på det spørgsmål lydt: Hvis ikke kunderne kan komme til os, må vi komme til dem.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.