• For abonnenter

Så kan de lære det

I JP Århus 14/1 skriver Kurt Lundskov om Post Danmarks "service". KL er ikke alene. Tilsyneladende har Post Danmark sammen med juleposten 2008 indledt en kampagne, hvis essens nærmest kan omfattes som ovenfor beskrevet - og utallige er de forsendelser, som er gået retur til afsenderne. Ikke kun hos mig, men også i bekendtskabskredsen.

Jeg har ført en lille privat statistik:



Ud af 42 breve er 5 stk. gået retur til afsenderne med en påklæbet mærkat "adressering utilstrækkelig". Jeg har boet på denne adresse i 33 år, har et navn, som kan slås op i enhver telefonbog, bor i en opgang med otte lejligheder - og har desuden postkasse ved hoveddøren, så trapperne skal end ikke bestiges for at finde frem til adressaten. Men nej - der manglede angivelse af etage, og så returnerer Post Danmark brevet til afsenderen.



Hvis a

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen