• For abonnenter

IT-markedet skal også uddannes

I JP ÅRHUS 24/9 fremhæver lederen for Center for Virksomhedskommunikation, Finn Frandsen, at der et godt stykke ud i fremtiden vil være behov for de mange kommunikationsuddannede, som Handelshøjskolen i Århus og mange andre institutioner leverer i disse år.

Det er et spørgsmål, der i sagens natur også optager os i kommunikationsbranchen, og vi deler ikke helt Frandsens optimisme - med mindre der gøres en stor indsats for at uddanne markedet til at efterspørge dygtige kommunikationsfolk.

Færre stillinger

Ganske vist vokser dele af kommunikationsbranchen, især PR, i takt med, at mange virksomheder allokerer

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.