- For abonnenter
Kokkenes passion er ikke nok – der kræves også rå data for at gøre en restaurant til en succes
Henrik Bjerke har drevet spisesteder i Aarhus i syv år. Nu rådgiver han andre spisesteder i at overleve i en presset branche.
Henrik Bjerke har drevet Green Neighbour i syv år. Et økologisk salatkoncept, der holder til på Aarhus Streetfood.
For nylig købte han også toastbaren Toast It i Klostergade. Henrik Bjerke er oprindeligt uddannet indkøber og har arbejdet 10 år i modebranchen. Gennem tre år boede han i Indien og Tyrkiet, hvor han stod for at igangsætte og styre tøjproduktion for Bestseller.
Det han lærte i sit tidligere job, er nu en vital del af måden, han driver restaurant på.
Giv adgang til en ven
Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.
Giv artiklen via:
Du kan ikke give flere artikler
Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.
Denne funktion kræver Digital+
Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.
SE ABONNEMENTERALLEREDE ABONNENT? LOG IND
Denne funktion kræver Digital+
Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.
SE ABONNEMENTER ALLEREDE ABONNENT? LOG INDTeknisk fejl
Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.
Forsøg igen senere.