- For abonnenter
Katrinebjergskolen har bygget en rede, der skal favne alle elever
Katrinebjergskolen i Aarhus tager store skridt på hidtil ubetrådt land. En særlig undervisningsmetode fra New York er taget i brug på skolen, der har fundet en mulig løsning på inklusion.
Katrinebjergskolens klokke kalder eleverne i 1. A tilbage til klasseværelset. Som den første kommer en dreng ind ad døren og stiller sig foran klasselærer Anne Buchvardt. Han siger intet, men rejser blot en knytnæve mod læreren.
Hun bliver ikke overrasket eller vred over elevens knyttede næve. Læreren forstår hans gestus, for håndtegnet er kendt sprog her i klassen.
Giv adgang til en ven
Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.
Giv artiklen via:
Du kan ikke give flere artikler
Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.
Denne funktion kræver Digital+
Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.
SE ABONNEMENTERALLEREDE ABONNENT? LOG IND
Denne funktion kræver Digital+
Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.
SE ABONNEMENTER ALLEREDE ABONNENT? LOG INDTeknisk fejl
Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.
Forsøg igen senere.