• For abonnenter

Wikileaks: Al Jazeera i lommen på Qatar

Styret i Qatar bruger tv-stationen Al Jazeera som et politisk og diplomatisk værktøj, lyder det i nye afsløringer fra Wikileaks.Al Jazeera afviser beskyldningerne.

Den arabiske tv-station Al Jazeera revolutionerede det arabiske mediebillede, da kanalen blev lanceret i 1996.

Tv-stationen profilerede sig ved at være uafhængig og fri af både økonomiske og politiske interesser, men nye dokumenter fra hjemmesiden Wikileaks fortæller en anden historie.

Ifølge dokumenterne, der blev offentliggjort i avisen The Guardian

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.