Færdigt arbejde før penge

I et læserbrev her i bladets spalter kommenterer Leif Møller-Sørensen (LMS) forløbet omkring udskiftningen af hans gamle gaskomfur til fordel for et nyt, der kan bruges til Bygas2 næste år.

LMS er utilfreds med, at han fem uger efter at have indsendt dokumentation på udskiftningen ikke har modtaget hverken kvittering eller økonomisk kompensation fra Københavns Energi.

Det er selvfølgelig længe at vente på en kvittering. Derfor vil vi i fremtiden kvittere for modtagelsen af dokumenter inden for en måned. Vi kan dog bekræfte, at vi har modtaget de dokumenter, som LMS har indsendt. Desværre kan vi stadig ikke udbetale kompensation, før vi har modtaget anmeldelse fra den vvs-installatør, der har installeret LMS' nye komfur samt synet installationen.

LMS har valgt at klare udskiftningen selv og skal derfor også selv sikre, at installatøren melder arbejdet færdigt. Først når vi har modtaget anmeldelsen, kan vi syne arbejdet og, hvis det i øvrigt er i orden, udbetale kompensation. Så LMS skal kontakte sin vvs-installatør og bede ham om at sende anmeldelsen ind til Københavns Energi.

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.