Genmæle til artikel om pensionsselskaber

»Jyllands-Posten har i artiklen ”Pensionskæmper satser i risikobetonet jagt på afkast” bragt på JP.dk den 4. juli 2016 og i Jyllands-Posten den 5. juli 2016 skrevet følgende:

”Flere danske pensionskasseselskaber har brændt fingrene på alternative investeringer. F.eks. har ATP tabt stort på spanske solceller, mens PKA, Pensam og PensionDanmark har tabt på dækvirksomheden Genan og lampekometen HeSaLight.”

Over for dette oplyser HeSaLight:

”Artiklen bragt på JP.dk den 4. juli 2016 og i Jyllands-Posten den 5. juli 2016 er ikke korrekt. Der er ingen pensionsselskaber eller andre obligationsejere, der har tabt penge på HeSaLight.”«

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.