Brancheforening kaster sig ud i kampen for kartoflen

Kartofler er stadig danskernes førstevalg på middagsbordene, men mest hos den ældre og midaldrende del af befolkningen. De unge har i mange år svigtet kartoflen til fordel for pasta, ris og fast food, og den udvikling skal vendes. Det mener kartoffelproducenter og afsætningsvirksomheder, der har kastet sig ud i en fælles kamp for kartoflen. Midlet er markedsføring, der hidtil har været et næsten ukendt begreb i branchen.

- Vi skal kommunikere på en måde, de unge gider at høre på, siger administrerende direktør i Grindsted-virksomheden G-Kartofler, Tom Soling. Sammen med kolleger har han netop nedsat et markedsføringsudvalg.

/ritzau/

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.