Brancheforening kaster sig ud i kampen for kartoflen

Kartofler er stadig danskernes førstevalg på middagsbordene, men mest hos den ældre og midaldrende del af befolkningen. De unge har i mange år svigtet kartoflen til fordel for pasta, ris og fast food, og den udvikling skal vendes. Det mener kartoffelproducenter og afsætningsvirksomheder, der har kastet sig ud i en fælles kamp for kartoflen. Midlet er markedsføring, der hidtil har været et næsten ukendt begreb i branchen.

- Vi skal kommunikere på en måde, de unge gider at høre på, siger administrerende direktør i Grindsted-virksomheden G-Kartofler, Tom Soling. Sammen med kolleger har han netop nedsat et markedsføringsudvalg.

/ritzau/

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.