• For abonnenter

Bilinspektionen har uret

Det drejer sig om en Saab 9000 fra 1997, hvor jeg fik eftermonteret et sæt tågelygter. Det skete på et autoriseret værksted. Det var ganske let. Alle ledninger var trukket fra fabrikken.

Lygterne skulle skrues på de forberedte huller under kofangeren. En kontakt skulle sættes i instrumentbrættet og et relæ sættes i en boks i motorrummet.

For to år siden opdagede Statens Bilinspektion under det periodiske syn, at disse tågelygter kunne tændes, når man kørte med kørelys, parkeringslys, nærlys og langt lys. Det måtte de ikke. Bilen blev

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.