• For abonnenter

Evighedsbiler har også brug for frisk luft

Jeg har for en måned siden købt en Mazda 626 1991. Den har gået rigtig meget. Jeg ved ikke helt hvor meget, men sikkert over 300.000 km. Det er modellen med otte ventiler.

Jeg er ret glad for den undtagen på ét punk: Når der kun er ca. 10 liter tilbage i tanken, begynder den at hoste helt vildt. Jeg gik ind til ham, jeg havde købt den af. Han satte en anden, brugt benzinpumpe på. Men det hjalp ikke.

Nu vil han ikke lave mere på den uden beregning. En bil til 22.000 kr. har ikke evighedsgaranti, siger han.

En kammerat

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.