• For abonnenter

Bedre information til DSB's kunder

DSB imødegår kritik af informations- og serviceniveauet ved at åbne en informationsdisk på Hovedbanegården.

Nu skal det være slut med at forlade sig på en utydelige skratten i højttalerne eller omskiftelige minuttal på computerskærmene, når toget er forsinket. I hvert fald hvis man tager toget fra Hovedbanegården. I går åbnede DSB en informationsdisk under "uret" på Københavns Hovedbanegård, som udelukkende skal tage sig af at informere kunderne om togafgange,

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.