• For abonnenter

Svensk forbrugsfest

Turisme: Forskningsprojekt viser, at svenske endagsturister bruger syv mia. kr. i København hvert år. Målrettet markedsføring kan få dem til at bruge mere.

Svenskere vil have høflig betjening, når de er i København. Og hvis de får det, er de villige til at bruge endnu flere penge, end de gør i dag.

Det er en af konklusionerne på et forskningsprojekt fra Copenhagen Business School (CBS), som bl.a. har indsamlet 1.700 spørgeskemaer og foretaget interviews med svenskere i København.

På baggrund af undersøgelserne

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.