• For abonnenter

Fipskæg og operahus er branding

Personlig branding får stadig større betydning for succes i erhvervs- og kulturliv. Men for at klare sig i storbyjunglen skal man først og fremmest vække tillid, mener forfatteren til ny bog om branding.

»Hvis man vil have et godt brand, skal man kunne mønstre nogle kvaliteter, der er lette at få øje på. Det kan være tillid og en eller anden form for originalitet.«

John de Summer-Brason kigger ned på sin kop med rygende varm Nescafe.

»Ellers forsvinder man i mængden.«

Vi sidder i hans lille hus på en villavej i Virum og taler om hans nye bog, "Berømmelsens

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.