• For abonnenter

Eder og frosne ærter

Kunder er ikke altid flinke mennesker, som betaler ved kassen og forlader butikken. Det måtte jeg sande, da jeg som ung fik mit første fuldtidsjob som kassedame i et supermarked. Det var en lærerig periode i mit liv, hvor jeg virkelig lærte noget om andre mennesker og om, hvordan vi behandler hinanden, når vi køber fødevarer.

Jeg er blevet skreget ad, rystet på hovedet ad og himlet med øjnene ad. Jeg har stået model til, hvad der svarer til Kaptajn Haddocks samlede talebobler af eder og forbandelser. Altid taget imod med smil og et undskyld. For forbrugerne har jo altid ret. Næsten.

Kunden, der står mest tydelig i min erindring, er faren, som med søn og indkøbskurv ved hånden

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.