• For abonnenter

Danske forbrugere er blevet mere krævende

Mediernes fokus på forbrugernes rettigheder er én af grundene til, at vi i dag er langt mere krævende, når vi går ind i en forretning, mener forbrugeradfærdsforsker. En ny undersøgelse viser, at i hver femte forretning er medarbejdere blevet truet af vrede kunder.

Vi kender det godt, når vi står som nr. 17 i køen i supermarkedet en torsdag eftermiddag med smeltende is i kurven. En gammel dame brokker sig oppe ved kassen. Køen står stille, og børnene hyler, fordi de ikke må få en slikkepind. Man bliver irriteret, frustreret og vred. For det her har man simpelt hen ikke tid til. Nu må kassedamen tage sig sammen.

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.