• For abonnenter

Kunder kan blive aggressive

Hos Harald Nyborg står ekspedienterne hver dag model til forbrugeres råberi og vredesudbrud. Nogle gange bliver kunderne også aggressive.

Klassikeren over dem alle er, når kunden vil have pengene tilbage for en vare uden at have bon'en med, for det plejer man jo at kunne i alle andre butikker.

»Kunderne mener, at det er vores ansvar at gemme deres boner, men det er det ikke. Når jeg afviser at give dem penge retur, bliver nogle af kunderne vrede, begynder at diskutere og råbe op. Det

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.