• For abonnenter

Forbrugernes vagthund får hvalpe

15 forbrugere er udvalgt til at hjælpe forbrugerombudsmanden med at vælge de områder, hvor forbrugerbeskyttelsen er ringest. Er det mest irriterende, når en forretning annoncerer med brandgode tilbud på varer, som er udsolgt, når De kommer ind i butikken?

Eller er det værre, når en forretning annoncerer med besparelser, som i virkeligheden er det rene fup?

Det nogle af de spørgsmål, 15 forbrugere får mulighed for at komme med deres bud på, når forbrugernes vagthund, forbrugerombudsmand Hagen Jørgensen, 26. november holder det første møde med sin forbrugerfokusgruppe

Gruppen skal hjælpe forbrugerombudsmanden med at vælge, hvilke forbrugerproblemer han skal se på.

»Jeg kan ikke behandle alle spørgsmål om markedsføring eller alle overtrædelser. Det

Læs alle artikler i
én måned for 1 kr.
Gennemsnittet læser 69 artikler pr. måned –
sværvægterne læser 150 artikler pr. måned.
Kom godt i gang
Del artiklen