• For abonnenter

Få en sludder med Peter Straarup

En besnakkende kampagne, som reelt er indholdsløs og viser manglende format og mod. Sådan lyder dommen fra en virksomhedsstrateg og en kommunikationsekspert over Danske Bank-kampagnen ”Sig din mening”.



Var det noget med en snak med Peter Straarup - han vil så gerne høre din mening om hans bank og om krisen?

Eller hvad?

Tanken, om at den urørlige topchef og hele Danske Bank-systemet lytter til den almindelige danskers mening, virker lige så usandsynlig som tanken om at drikke kaffe med topchefen, mener flere strategi-eksperter. Derfor virker kampagnen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.