• For abonnenter

Mælkemandens svære år

Peder Tuborgh har siden sidste sommer været koncernchef for mejerigiganten Arla Foods, der ejes af danske og svenske landmænd. Muhammed-krisen har i den periode givet selskabet tab. Chefen fastslår dog, at den globale strategi fortsætter med uformindsket styrke.

Det har ikke været et nemt år for Arla og topchefen Peder Tuborgh. Muhammed-krisen har været en gigantisk, uventet prøve for mejeri-koncernen. Men nu er blikket igen vendt fremad.

For trods alvorlige, økonomiske skrammer efter forbrugerboykotten i Mellemøsten skal mejerigiganten Arla Foods være større på de globale markeder. Derfor vil selskabet vokse

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.