• For abonnenter

Industrien lokker med OPLEVELSER

Oplevelsesøkonomi Traditionelle industrivirksomheder har for alvor fået smag for at trække kunderne indenfor ved hjælp af oplevelsesparker og undervisningscentre. Det er hardcore business, og tendensen er stigende. I Danmark er Danfoss og kunstglasvirksomheden Holmegaard blandt de seneste eksempler.

Hvad ville Disney-koncernen være uden sine Disney-parker med forlystelser i utallige afskygninger?

Det samme gælder LEGO og de nu frasolgte Legolande.

Og BonBon-land, som blev skabt i 1992 efter BonBon-fabrikkens succes med hundeprutte-bolcher.

Børnerettede virksomhedsattraktioner er efter år på banen blevet en naturlig del af underholdningsøkonomien.

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.