• For abonnenter

På sporet af god karma

Der er for lidt ”company karma” i danske virksomheder. Det skal ændres, for vi har ansvar for andet end bundlinjen, mener erhvervsmanden Christian Stadil og ledelseseksperten Steen Hildebrandt.

Man kan næsten høre de dybe suk og se øjne himle højt rundt omkring i en del danske virksomheder.

Ikke mindst i virksomheder af den slags, hvor der fortsat er et solidt fokus på bundlinjen og ikke ret meget andet.

Årsagen? En ny bog, der vil have ledere og andre til at gøre mere end blot at tage et socialt ansvar. En bog, der er storforbruger

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.