Hvad med i stedet at skifte regering?
Forslaget om juridisk kønsskifte for spædbørn må kunne vælte socialdemokraterne ned fra taburetterne ved det kommende valg.
Hvis du sidder derude og overvejer at stemme på Mette Frederiksen – fred være med det – så skal du tænke på noget andet. Du skal tænke på Trine Bramsen, hendes ligestillingsminister. Det er nemlig hende, der for nylig forlod Forsvarsministeriet, fordi Forsvaret ikke er woke nok, og som nu står fadder – jeg mener – er talsperson for venstrefløjens gakkede forslag om, at spædbørn og deres familier selv skal bestemme, hvilket køn spædbarnet er.
Barndommen skal afskaffes. Den er nemlig ikke politisk korrekt.
Forslaget lyder som noget fra en engelsk tv-satireserie fra 70’erne og 80’erne, fordi det lige så godt kunne have været det.
Som jeg har sagt og skrevet før, så begynder venstrefløjens voksenprojekt allerede fra fødslen. Barndommen skal afskaffes. Den er nemlig ikke politisk korrekt.
Voksenprojektet begynder i kroppen. Først skal poder og forældre grundigt overveje deres køn og bestemme sig for det ene, andet eller tredje, jo før, jo bedre. Intet må stå over den individuelt selvvalgte identitet. Hvilken gruppe vil du gerne tilhøre, min skat? Til helvede med biologien!
Ifølge planen var det oprindelig noget med, at retten til juridisk kønsskifte først skulle træde i kraft ved femårsalderen. Det var tilbage i 2020. Nu skal retten gælde lige fra det øjeblik, barnet kommer ud af moderens mave. Eller er det faderens? Uanset hvad, så får venstrefløjen sin vilje med Trine Bramsen.
Forslaget vil blive kritiseret dagen lang – og tak for det. Det er en gave til de borgerlige partier, hvis de kender deres besøgelsestid.
Barndommen kommer kun én gang, men er under dekonstruktion. Derfor skal vi voksne værne om den og sikre, at vores børn lever så trygt og uskyldigt som muligt, mens de er børn og unge. I stedet har mange forældre hulens travlt med at gøre dem til teenagere, voksne, demonstranter og politiske forbrugere.
Vi elsker, når de efterligner os ved at lyde som den mondæne venstrefløj. Vi kan passende begynde med at styre os selv.
Vil du have meninger direkte i din indbakke? Tilmeld dig gratis og få de seneste indlæg fra Jyllands-Postens debatsektion én gang i døgnet – klik her, sæt flueben og indtast din mailadresse. Følg også JP Debat på Twitter