Nye Borgerlige vil forbyde islamisk bønnekald
Hvis man holder af Danmark, så støtter man dette forslag.
Dette er en kommentar: Jyllands-Posten har et fast korps af personer, der kommenterer vores samfund. Kommentaren er udtryk for skribentens egen holdning.
Der skal ikke være islamisk bønnekald på dansk jord. Længere er den ikke.
Jeg kunne faktisk stoppe denne blog her. Der behøver reelt slet ikke nogen efterfølgende argumentation.
Anledningen er det islamiske bønnekald, som blev sendt ud over bydelen Gellerup(Aarhus) i fredags. Der har efterfølgende været en debat, hvorvidt Aarhus Kommune havde givet tilladelse til dette eller ej. Men det er faktisk for mig fuldstændig ligegyldigt. Det burde nemlig slet ikke være en mulighed for en kommune, at kunne give sådan en tilladelse. Det må aldrig ske.
Jeg har ganske enkelt ikke tiltro til at kommunerne og embedsfolk selv kan håndtere sådan en beslutning. Der skal nok sidde en radikal embedsmand et sted, som sikkert synes det virker som en vældig multikulturel fin lille ting, og wupti.. så har vi islamisk bønnekald.
Det kan og vil jeg og Nye Borgerlige aldrig acceptere på dansk jord. Derfor må folketinget tage ansvar for at det ikke sker. Det skal ganske enkelt gøres ulovligt, og derfor fremsætter vi nu et beslutningsforslag til vedtagelse i folketingssalen.
Vi har religionsfrihed i Danmark, men vi har ikke religionslighed. Og hvis der er anden lovgivning, som må tilpasses, så må det gøres. Vi skal ikke have mere islam i Danmark, og dette er blot set seneste eksempel.
Èn gang, bliver til flere gange, som bliver til en tradition, og til sidst kutyme.
Før vi ser os om, så har vi bønnekald udover mange bydele hver eneste fredag. Der er vi heldigvis ikke nu, men før eller siden vil man forsøge at nå derhen - og det må aldrig ske.
Derfor er det strengt nødvendigt, at vi med det samme sætter foden ned, og siger fra.
Vi håber et flertal i folketinget vil bakke op om Nye Borgerliges kamp for Danmark, men vi frygter samtidig at for mange partier reelt har givet op, og allerede er begyndt at underkaste sig den islamiske totalitære strategi og taktik.
Men at andre svigter, gør bare vores ansvar større. Vi stopper ikke med at kæmpe for Danmark.