Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Manglende indsigt

Angående indlæg fra Mai Mercado 14/7 tror jeg, at der er mange, som er mere bekymrede for, at en politisk ordfører fra De Konservative har så lidt tilovers for dem, som har så lidt i indtægt.

Når man er valgt til Folketinget, har man også en pligt til at sørge for, at ganske almindelige mennesker har et arbejde og en bolig, det står vist i grundloven. I dag går alt arbejde ud på at producere mere med færre folk. Jeg tror ikke, at nogen flytter fra hinanden for at få en større social ydelse, det er nok mere for at få den samme lave ydelse.

Jeg kan godt forstå, at De Konservative er ved at forsvinde fra landkortet, der er ikke mange mærkesager tilbage. For min skyld kan de godt tage Joachim B. Olsen fra LA med i faldet. Vi er mange, der kan huske en ydmyg og behagelig kuglestøder, indtil han blev valgt og fik en stor check i hånden hvert år.

Jeg har sjældent oplevet en person med så lidt respekt for dem, som sidder i problemer til halsen. Hvis man spørger de to herrer fra forestillingerne og tv-programmet ”Rytteriet”, løser de problemet med at starte en fabrik, gid det var så nemt. Hvis De Konservative virkelig har et stort ønske om at tage fra nogen, giver det altid mest at tage fra dem, som har mest.

John Gøtze, Tuborgvej 62, Hellerup

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.