Vi er alle lige for loven
Svar på Abdullah M. Alis indlæg 2/11: Hvorfor skriver du, at jeg er fru? Jeg bad dig definere den forskel, du skriver, der er på muslimer og danskere, hvilket du besvarer med, at jeg dyrker demokratiet, som var det helligt, og muslimer dyrker Koranen. Hvad er der helligt ved demokratiet?
Vil det så sige, at så længe Koranen eksisterer, så længe vil der altid være forskel på muslimer og danskere? Vil det så sige, at muslimer ikke kan integreres i det danske samfund og demokrati?
Hvad forhindrer dig i at kontakte Inger Støjberg, hvis du vil have et møde med hende? Sådan gør vi andre, hvis vi ønsker den slags.
Du må forklare, hvordan det ikke er ytringsfrihed at skrive til debatten i hhv. avisen og andre steder.
AMA, vi er alle lige for loven, også dig. Så længe du vælger at leve her, må du gøre det efter vores regler. Hvorfor skulle du være bedre og hævet så meget over os andre, at du ikke skal følge vores love? Det må du forklare.
Jeres egenrådige regler vedr. moskeer, tørklæder og imamer, som undertrykker jeres folk, i særdeleshed jeres kvinder, kan jeg naturligvis kun bekæmpe, idet jeg ønsker, at alle mennesker har tanke-, handlings- og ytringsfrihed. Det har man ikke, hvis man skal tvinges til at gå med tørklæde og skal have sit liv og sine tanker dikteret af imamer og Koranen. Derfor får shariaen aldrig gang på jorden i Danmark.