Er TV 2's hovedkanal værd at betale for?
TV 2's administrerende direktør, Merete Eldrup, skriver 10/5, at prisen for TV 2's hovedkanal bliver væsentlig lavere end abonnementet på JP.
Det er nok rigtigt, men en gammel joke siger, at »man ikke kan pakke fisk ind i en tv-avis«. Bag joken ligger nok, at tv i realiteten kun bringer headlines, hvor papiravisen er langt mere dybdeborende, hvilket er det, som jeg med glæde betaler for.
Med hensyn til TV 2 efter 1/1 2012: Ved overgangen til det digitale tv-signal har vi i vores familie været nødt til at investere i DVB-T bokse til fire analoge fjernsyn.
Nye DVB-T bokse
Hvis vi efter 1/1 skal fortsætte med at se TV 2 som i dag, skal vi investere i nye DVB-T bokse med kortlæsere, og jeg kan ikke forestille mig, at Boxer til sit TV2 á la carte også vil tilbyde bokse og ekstra kort næsten gratis, som de ofte gør i tilbudsaviserne.
Kære Merete Eldrup - for os med almindelig tv-antenne bliver det en ret bekostelig affære med TV 2, så det bliver desværre et nej herfra, og jeg tror ikke, at vi står alene om at boykotte TV 2 efter 1/1.