Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Postnord igen, igen

Inspireret af læserbrev fra Rolf Bagger i JP 25/6 angående postlevering blev jeg også lidt harm.

På grund af sygdom blev jeg nødt til at aflyse en rejse. Jeg udfyldte de relevante papirer til mit forsikringsselskab og sendte dem den 17. maj med anmodning om, at de ville maile til mig, når de havde modtaget min anmeldelse. Efter 14 dage uden resultat ringede jeg til forsikringsselskabet. Forsikringsselskabet havde desværre ikke modtaget noget.

Efter nok en uge, dvs. tre uger efter afsendelsen af brevet, kom det retur med: Adressat ubekendt. Selv om min adresse var korrekt. Tja, Postnord.

Hov, det her indhold benytter cookies

På denne plads ville vi rigtig gerne have vist dig indholdet, men det kan vi desværre ikke, da du har fravalgt cookies. Vil du se indholdet skal du acceptere Øvrige cookies, det gør du her: opdater dit samtykke.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen