Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her
  • For abonnenter

Selskaberne skal huske, at passagererne skal i centrum

Rengøringsstandarden er blandt de lavthængende frugter, hvor selskaberne forholdsvist hurtigt kan opnå væsentlige forbedringer og lade sig inspirere af hinanden.

Det sker stort set hver dag, at vi i Forbrugerrådet Tænks Passagerpulsen hører fra passagerer, der har dårlige oplevelser i den kollektive trafik. Selv om en ny national passagertilfredshedsundersøgelse lige har vist, at otte ud af 10 passagerer er tilfredse med den aktuelle rejse, står det i skærende kontrast til, at kun hver anden passager

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.