Dette er et debatindlæg: Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Stadig fuldt påklædt

LONE NØRGAARD skriver i JP 21/1, at Ingolf Søgaard Andersen og Søren Espersen klæder mig af.

Hvad Andersen angår, har jeg svaret, og Søren Espersen skriver, at jeg »for 119. gang fortæller om roepolakker, jøder, hollændere, kartoffeltyskere og huguenotter.«

Jeg ved ikke, hvor han har det fra.

Jeg har aldrig udtalt mig om disse befolkningsgrupper, så hvis han mener, jeg bliver klædt af, er det med klæder, jeg aldrig har haft på. Jeg er stadig fuldt påklædt, og jeg mener i øvrigt fortsat, at højrefløjen i dansk politik har et problem med forholdet til autoriteter, og det er lige så stort som det, 68'erne havde, men det såkaldte faderløse samfund er jo ikke noget, 1960'ernes unge opfandt. Det var noget, de erfarede.

Det var fælles vilkår, og derfor kan det ikke undre, at det manifesterer sig på steder, hvor man mindst skulle vente det.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen