Dette er et debatindlæg: Læsere, organisationer og politikere skriver debatindlæg, som Jyllands-Posten publicerer. Indlægget er udtryk for skribentens holdning. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Debatindlæg

Prisen skal sættes op

Jeg har læst om rygning i Danmark, og jeg kan virkelig ikke forstå, at I ikke sætter priserne op.

Jeg har læst om rygning i Danmark, og jeg kan virkelig ikke forstå, at I ikke sætter priserne op. Hernede koster en pakke med 25 smøger ca. 150 danske kroner. Hernede har de sat prisen så meget op, at man faktisk ikke har råd til at ryge. Så tænk lidt over det. Prisen op, og færre der dør af lungekræft pga. cigaretter.

Vil du have meninger direkte i din indbakke? Tilmeld dig gratis og få de seneste indlæg fra Jyllands-Postens debatsektion én gang i døgnet - klik her, sæt flueben og indtast din mailadresse. Følg også JP Debat på Twitter

Henrik Kambro, Collaroy Plateau, Australien
Følg
Jyllands-Posten
SE OGSÅ
Debat: Vesteuropas største problem
Niels B. Larsen, Svenstrup
I anledning af Bent Jensens kronik i JP 9/1: Når et problems årsag er erkendt – og det kan ingen nægte, at det er i forbindelse med tilvandringen af udlændinge – vil ansvarlige politikere naturligvis omgående fjerne roden til problemet.
Velkommen til debatten
  • Jyllands-Posten ønsker en konstruktiv og god debattone blandt vores læsere uanset uenigheder. Overtrædelse af vores debatregler kan føre til udelukkelse.
  • Anmeldelser af grove kommentarer kan ske til blog@jp.dk eller ved at ”markere som spam”.
Annonce
Annonce
Forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Annonce

Blog: Donald Trumps første år

Morten Uhrskov Jensen
Mediernes behandling har været udsøgt ringe.

Blog: Plastik knap så fantastisk

Christel Schaldemose
Europa-Kommissionens længede ventede plastikstrategi kommer med langsigtede mål, men med her-og-nu-handlinger på størrelse med mikroplastik.
Annonce
Vestbredden i Luxor: Rejse mod det evige liv
Den egyptiske by Luxor ligger i et område, der emmer af ældgammel kultur og mytologi. Grave og templer opført til ære for konger, dronninger og embedsmænd kan kombineres med en tur på kamelryg langs Nilen. 
Se flere
Viden
10.000 borgere finder nyt planetsystem
Borgervidenskab, eller på engelsk; citizen science, har endnu engang givet forskere en hjælpende hånd og fundet et planetsystem med fem – måske seks – hidtil ukendte planeter. 
Se flere

Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her