• For abonnenter

Mellemstore virksomheder kan også tjene penge i Kina

Der er stadig guldfeberstemning i Kina, og hele verden kigger da også mod øst som en løsning på den manglende vækst i Europa.

Selvom væksten ikke er så høj i Kina, som den har været, vurderes det, at den de kommende år vil ligge på 7-8 pct., hvilket er en del sammenlignet med de 0-2 pct. vækst, vi ifølge OECD kan forvente i Europa. Det vurderes, at Jysk-koncernen, der åbnede sin første butik i Kina i 2010, har haft det svært, men at Bestseller og Carlsberg gennem deres efterhånden

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Del artiklen

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.