• For abonnenter

Kunsten at reklamere for narkotika

I disse uger kører en stor gul bus fra ADHD-foreningen rundt til danske skoler for at oplyse om ADHD-lidelsen hos børn. Nogle af de brochurer, som uddeles til børnene, er finansieret af medicinalfirmaer og reklamerer uden omsvøb for hardcore psykofarmaka, der sælges på det sorte narkomarkedet for 200 kr. pr. pille.

Handicapindustrien vokser og vokser. Hele tiden kommer der nye patientforeninger, der vil det bedste for deres medlemmer. Men ender patientforeningerne ikke med at gøre det modsatte?

Intet er mere naturligt for en virksomhed end mersalg af dens produkter. Der må investeres i reklame og sponsorater til grupper, som støtter brug af ens produkter og udbreder

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.