- For abonnenter
Den stille revolution kan forhindre katastrofer
Ofte hører vi forretningsfolk spørge: »Corporate Social Responsibility (CSR), er det ikke bare et markedsføringsstunt?« eller »Gør det overhovedet nogen forskel?«.
Svaret er, at CSR er meget mere end det, og dets effekt vokser eksponentielt.
Grunden til, at folk ofte undervurderer CSR, er, at der bruges meget lidt energi på at måle effekterne. Desuden undervurderer folk den magt, virksomheder udøver i dag i forhold til politikere og ngo'er.
Da brandingværdien og omkostningerne er relativt lette at måle, bliver
Giv adgang til en ven
Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.
Giv artiklen via:
Du kan ikke give flere artikler
Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.
Denne funktion kræver Digital+
Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.
SE ABONNEMENTERALLEREDE ABONNENT? LOG IND
Denne funktion kræver Digital+
Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.
SE ABONNEMENTER ALLEREDE ABONNENT? LOG INDTeknisk fejl
Artiklen kunne ikke tilføjes til læselisten, grundet en teknisk fejl.
Forsøg igen senere.