Kort sagt

Lederskribenter gemmer sig6/1 KASTEDE JP's lederskribent sig over folketingsmedlem Elsebeth Gerner Nielsen (R).

Det var et meget personligt angreb. Jeg finder det krysteragtigt af JP's lederskribenter at krybe i ly bag anonymiteten. Den, der fægter for det frie ord, bør også fægte med åben pande. JP's ledere er i stigende grad blevet personangreb. Når en stor dominerende avis gemmer sig bag kollektivet, bliver der ikke lige vilkår for ytringsfriheden.

Frederik Christensen Hyrdevej 21, Kerteminde

Den muslimske sæbeopera

Måtte den absurde sæbeopera om Jyllands-Postens 12 Muhammed-tegninger fortsætte længe endnu, dels for sin høje underholdningsværdis skyld, dels fordi den giver gammeldanske islamofile medløbere lejlighed til offentligt at lufte deres politiske korrekthed, hvilket bestemt heller ikke er kedeligt. Det bliver ikke nemt for Jyllands-Posten at finde et emne med samme kvaliteter til afløsning. Finn Kristensen Bjerregårds Bakke 20, Fur

Bunden må være nået

JP's selviscenesatte martyrium (de 12 tegninger) har længe kedet mig. JP nedgør, endda på lederplads, Uffe Ellemann-Jensen, bare fordi han har en anden mening om tegningerne end JP. Ringere kan det ikke blive. Bunden må være nået.
Erik Thomsen Jelshøjvej 36, Vejen

Med en lille smule hjælp

En kunstner sagde: Jeg vil være kendt af hele folket, også selv om jeg skal pisse på folk - og på mure. Og sandelig! Han blev berømt - takket være mediernes uforståelige interesse for plattenslageriet.

Steen Ladefoged Gl. Skolevej 46, Skanderborg

Fyr integrationsministeren

Fyr integrationsminister Rikke Hvilshøj. Hendes arrogance tjener intet formål. Det synes jeg, de mange menneskelige sager, hun behandler, vidner om. Hendes medmenneskelighed kan ligge på et meget lille sted. S.E. Rønde Olesen Hyrdestien 18, Ebeltoft

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Del artiklen