Kort sagt:

En ret at beholde sin religion Man ser folk bebrejde de radikale muslimer, at de er ærlige og vedkender sig deres tro og religion.

Det kan der da ikke være noget forkert i, idet de har valgt et parti, der hævder, det går ind for religionsfrihed og ytringsfrihed, så hvad er problemet? Man skal da ikke i det parti, jeg hører til, f. eks. forbyde mig at være kristen, dette ville jeg da synes, ville være udemokratisk. Så jeg troede, at det samme gjaldt hos de radikale?

Mogens Lind Lyngborghave 52.2., Birkerød

Regeringsstop

Hvis de nuværende regeringspartier havde fortalt før valget, på hvilken måde de ville klare skattestoppet med nedskæringer overalt og værst af alt nu - hospitalssystemet, uddannelsessystemet - ville de ikke have været regering i dag, endsige have klaret det antal stemmer, der skal stil for opstilling/blivende parti. C. Larsen

Grøfthøjparken 150 D, st., Viby J.

Drop de muslimske kandidater

Drop de muslimske kandidater. De virker ikke som særligt overbeviste demokrater, og deres religion bør ikke fremmes via opstilling for partierne. Islam bør tværtimod holdes ude fra enhver indflydelse på det danske samfund.
Niels B. Larsen Jyllandsgade 11, st. Randers

Menneskelige hensyn

Vi kan alle komme i en situation, hvor vi har brug for menneskelig hensyntagen. Man kunne passende have vist forfatteren det hensyn at afvise JP-søndags kronik . Sigvald Toft

Dronninggårdsvej 1, Dronninglund

Angående sygehuslukninger

Nu negligeres randområderne igen. Kun Cheminova fik lov til at være i et randområde! Lissi Miranda

Vikær Toften 2 C, Risskov

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.

Du kan ikke logge ind

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, men vi har sørget for, at du har adgang til alt vores indhold, imens vi arbejder på sagen. Forsøg at logge ind igen senere. Vi beklager ulejligheden.

Du kan ikke logge ud

Vi har i øjeblikket problemer med vores loginsystem, og derfor kan vi ikke logge dig ud. Forsøg igen senere. Vi beklager ulejligheden.