Kort sagt:
En ret at beholde sin religion Man ser folk bebrejde de radikale muslimer, at de er ærlige og vedkender sig deres tro og religion.
Det kan der da ikke være noget forkert i, idet de har valgt et parti, der hævder, det går ind for religionsfrihed og ytringsfrihed, så hvad er problemet? Man skal da ikke i det parti, jeg hører til, f. eks. forbyde mig at være kristen, dette ville jeg da synes, ville være udemokratisk. Så jeg troede, at det samme gjaldt hos de radikale?
Mogens Lind Lyngborghave 52.2., Birkerød
Regeringsstop
Hvis de nuværende regeringspartier havde fortalt før valget, på hvilken måde de ville klare skattestoppet med nedskæringer overalt og værst af alt nu - hospitalssystemet, uddannelsessystemet - ville de ikke have været regering i dag, endsige have klaret det antal stemmer, der skal stil for opstilling/blivende parti. C. Larsen
Grøfthøjparken 150 D, st., Viby J.
Drop de muslimske kandidater
Drop de muslimske kandidater. De virker ikke som særligt overbeviste demokrater, og deres religion bør ikke fremmes via opstilling for partierne. Islam bør tværtimod holdes ude fra enhver indflydelse på det danske samfund.Menneskelige hensyn
Vi kan alle komme i en situation, hvor vi har brug for menneskelig hensyntagen. Man kunne passende have vist forfatteren det hensyn at afvise JP-søndags kronik . Sigvald Toft
Dronninggårdsvej 1, Dronninglund
Angående sygehuslukninger
Nu negligeres randområderne igen. Kun Cheminova fik lov til at være i et randområde! Lissi Miranda
Vikær Toften 2 C, Risskov