• For abonnenter

Følelser tæller meget, når en bilejer skal være tilfreds

For 11. år i træk scorer BMW flest point i kundetilfredshed. Men mere snusfornuftige mærker som Toyota og Hyundai vinder frem på design, der appellerer til følelserne, mens Volvo henter flere premium-point end tidligere.

Artiklens øverste billede
BMW er stadig mærket med den højeste kundetilfredshed. Men udviklingen står stille, og et mærke som Toyota puster nu BMW i nakken. Foto: Tibor Sandor

Det er ikke kun nok at levere en god oplevelse for bilejeren, image og oplevelse betyder også meget. Det står fast, efter at den store Autoindex-undersøgelse endnu en gang har taget pulsen på bilejernes oplevelse af 23 bilmærker, hvor der er bedømmelser af værksted, selve bilforhandleren, bilen og kundernes loyalitet over for mærket.

Mere som dette

Andre læser

Mest læste

Mest læste Finans

Giv adgang til en ven

Hver måned kan du give adgang til 5 låste artikler.
Du har givet 0 ud af 0 låste artikler.

Giv artiklen via:

Modtageren kan frit læse artiklen uden at logge ind.

Du kan ikke give flere artikler

Næste kalendermåned kan du give adgang til 5 nye artikler.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke gives videre grundet en teknisk fejl.

Ingen internetforbindelse

Artiklen kunne ikke gives videre grundet manglende internetforbindelse.

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du give adgang til 5 låste artikler om måneden.

ALLEREDE ABONNENT?  LOG IND

Denne funktion kræver Digital+

Med et Digital+ abonnement kan du lave din egen læseliste og læse artiklerne, når det passer dig.

Teknisk fejl

Artiklen kunne ikke tilføjes til læstelisten, grundet en teknisk fejl.

Forsøg igen senere.

Del artiklen
Relevant for andre?
Del artiklen på sociale medier.