*

Privacy Policy Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her
Annonce
Musik 22.11.2012 kl. 19:42

Susan Boyle offer for pinlig Twitter-fejl

Sangerindens PR-bureau lavede kæmpe fejl i forbindelse med lanceringen af nyt album.

PR-bureauet formåede i den grad at skabe opmærksomhed omkring Boyles nye plade. Var den pinlige fejl mon en snedig strategi? Foto: AP/Richard Drew

Der er nok alt andet end feststemning på det PR-bureau, der står for at skabe opmærksomhed omkring den skotske sangerinde Susan Boyles nye album.

I forbindelse med markedsføringen  brugte PR-bureauet Twitter, og her havde man oprettet et såkaldt hashtag, der er et kendeord, som bruges, når der udsendes tweets om et bestemt emne.

Når man twitter om dansk politik, skriver man f.eks. #dkpol.

Men PR-bureauet skulle nok have læst det valgte hashtag en ekstra gang. Hashtagget, der nu er blevet ændret, var #Susanalbumparty.

Et hashtag, der gemmer et ganske upassende budskab, som mange altså fik øje på.

Det skriver guardian.co.uk.

Susans liv på film

Boyle blev verdenskendt, da hun i 2009 fik dommerne til at måbe, da hun fra scenen i talentshowet Britain's Got Talent fremførte sangen "I Dreamed a Dream".

Siden er hendes liv blevet omdrejningspunkt for en musical, og den 51-årige Susan Boyle har netop indvilliget i, at der bliver lavet en film om hende.

Hendes nye plade hedder "Standing Ovation".

Susan Boyle på film: Vil have Clooney med

 

Følg
Jyllands-Posten
Annonce
Annonce
Tilmeld dig Kultur nyhedsoverblik
forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Annonce
Rytmisk musik
Annonce
På den anden side
Søg i vejviseren
Annonce