*

Her er bedst at bo
Indland

"Det er skræmmende, det er virkelig skræmmende"

Dansk forsikringsfirma sætter fokus på børns sikkerhed på nettet med tankevækkende video-eksperiment.

Med et tankevækkende video-eksperiment har forsikringsfirmaet Codan sat fokus på, hvor sikre vores børn er, når de går online. Eller rettere: hvor sikre de ikke er.

Forældrene til de medvirkende børn ser med, mens en ekspert med få virkemidler får adgang til særdeles følsom data og information om børnene i videoen, der er blevet delt næsten 8.000 gange på Facebook og har mere end 700.000 visninger.

Opråb fra kendt softwareudvikler: Drop de håbløse krav til adgangskoder - de giver ingen mening længere

Eksperimentet hænger sammen med en kampagne, der netop forsøger at gøre de voksne klogere på, hvordan de kan sikre deres børn, når de går online. Læs mere om den her.

Følg
Jyllands-Posten
Forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Indland
Annonce
Annonce

Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her