*

Prøv vores tablet-udgave

Vi kan se, at du er på en tablet. Kunne du tænke dig at læse Jyllands-Posten på vores tablet-app?

Privacy Policy Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her
torsdag 31. juli 2014
Jyllands-Posten Jyllands-Posten digitalt

Mobil - i samarbejde med

Mobilsiden.dk
Mobil 20.08.2012 kl. 23:03
Samsung Galaxy S III. Foto: Dita Alangkara/AP

Samsung tilbyder skift af Galaxy-skærm til lavpris

John G. Pedersen, Mobilsiden.dk

Samsung tilbyder ny skærm på Galaxy S II og S III samt Note, mens der ventes, til en yderst lav pris.

Et nyt service-tiltag fra Samsung giver kunderne ny skærm på Galaxy S II og S III samt Note, mens der ventes, til en yderst lav pris.

Formålet er at kapre kunder fra konkurrenterne.

Samsung har et mål om at erobre endnu flere markedsandele på smartphone-markedet, og et af selskabets nyeste våben, er bedre service over for slutkunderne.

Syv servicepunkter

Over de næste måneder vil Samsung åbne seks til syv servicepunkter i Danmark, hvor kunderne kan komme ind fra gaden, og få hjælp til Samsung Galaxy S II, S III og Galaxy Note.

Kunderne kan uden beregning få opdateret telefonen til den seneste software, mens der ventes. Hvis skærmen på et produkt er revnet eller ridset, kan en denne udskiftes for en yderst konkurrence dygtig pris.

Ny skærm for 525 kroner

Hos forskellige uafhængige værksteder koster et skærmskift typisk op mod 1.800 kroner, men hos Samsungs udvalgte partner-værksteder, kan denne ydelse købes til kun 525 kroner.

”Vi ønsker at komme tættere på kunden. Derfor uddanner vi personale til at varetage denne serviceopgave. På de godkendte værksteder kan kunden være sikker på, at skift af skærm foregår i et godkendt ESD-miljø, hvilket sikrer, at der under reparationen ikke opstår nye fejl, som følge af f.eks. statisk elektricitet,” fortæller Jens Lundqvist, servicechef hos Samsung, til Mobilsiden.dk.

I starten er det kun softwareopdatering og skærmskift at Samsung tilbyder som walk-in service. Men over tid til producenten se på, om der er behov for at udvide med andre reparationstyper eller flere produkter.

Allerede i gang

Selvom servicekonceptet officielt først begynder fra den 1. september 2012, er Samsung allerede tyvstartet. Man kan således allerede nu få denne type service udført i 3’s butik på Strøget i København, samt hos Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo.

I løbet af september og oktober åbnes desuden for service i Aalborg, Odense og Aarhus samt yderligere et til to steder i København.

Følg
Jyllands-Posten
Annonce
Annonce
Annonce
Digitalt lige nu
Tophistorie

Teknologi har hårdt brug for at blive moderigtig

I fremtiden er mode- og tech-industrierne nødt til at elske hinanden.
forsiden lige nu

Løsepenge fra europæiske gidsler finansierer al-Qaeda

Kun få lande nægter at betale for at få gidsler fri, hævder New York Times i en artikel.

Syrere sprang over bord fra fragtskib i Øresund

Konflikt mellem sunni- og shiamuslimer på skib fik to mænd til at springe i Øresund

Rentefald giver boligkøbere 700.000 kr.

Danske boligkøberes købekraft er op til 1,1 mio. kr. større i dag end i 2009.

Hantusch fundet af årvågen forbipasserende

Ekskæresten til Kamilla Hantusch bliver fremstillet i grundlovsforhør i løbet af torsdag.

EU og Asien ruster sig mod dødelig virus

Ebola-virusset er ude af kontrol, advarer Læger Uden Grænser.

Amerikansk olie røg gennem smuthul

Trods et fire år gammelt forbud mod eksport af råolie, blev olie for 223 mio. kr. sendt til Korea.
Annonce
Annonce
Mobilsiden.dkRSS
Tempo
Søg i vejviseren
Annonce
Annonce