*

Prøv vores tablet-udgave

Vi kan se, at du er på en tablet. Kunne du tænke dig at læse Jyllands-Posten på vores tablet-app?

mandag 22. december 2014
Jyllands-Posten Jyllands-Posten digitalt

Mobil - i samarbejde med

Mobilsiden.dk
Mobil 20.08.2012 kl. 23:03
Samsung Galaxy S III. Foto: Dita Alangkara/AP

Samsung tilbyder skift af Galaxy-skærm til lavpris

John G. Pedersen, Mobilsiden.dk

Samsung tilbyder ny skærm på Galaxy S II og S III samt Note, mens der ventes, til en yderst lav pris.

Et nyt service-tiltag fra Samsung giver kunderne ny skærm på Galaxy S II og S III samt Note, mens der ventes, til en yderst lav pris.

Formålet er at kapre kunder fra konkurrenterne.

Samsung har et mål om at erobre endnu flere markedsandele på smartphone-markedet, og et af selskabets nyeste våben, er bedre service over for slutkunderne.

Syv servicepunkter

Over de næste måneder vil Samsung åbne seks til syv servicepunkter i Danmark, hvor kunderne kan komme ind fra gaden, og få hjælp til Samsung Galaxy S II, S III og Galaxy Note.

Kunderne kan uden beregning få opdateret telefonen til den seneste software, mens der ventes. Hvis skærmen på et produkt er revnet eller ridset, kan en denne udskiftes for en yderst konkurrence dygtig pris.

Ny skærm for 525 kroner

Hos forskellige uafhængige værksteder koster et skærmskift typisk op mod 1.800 kroner, men hos Samsungs udvalgte partner-værksteder, kan denne ydelse købes til kun 525 kroner.

”Vi ønsker at komme tættere på kunden. Derfor uddanner vi personale til at varetage denne serviceopgave. På de godkendte værksteder kan kunden være sikker på, at skift af skærm foregår i et godkendt ESD-miljø, hvilket sikrer, at der under reparationen ikke opstår nye fejl, som følge af f.eks. statisk elektricitet,” fortæller Jens Lundqvist, servicechef hos Samsung, til Mobilsiden.dk.

I starten er det kun softwareopdatering og skærmskift at Samsung tilbyder som walk-in service. Men over tid til producenten se på, om der er behov for at udvide med andre reparationstyper eller flere produkter.

Allerede i gang

Selvom servicekonceptet officielt først begynder fra den 1. september 2012, er Samsung allerede tyvstartet. Man kan således allerede nu få denne type service udført i 3’s butik på Strøget i København, samt hos Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo.

I løbet af september og oktober åbnes desuden for service i Aalborg, Odense og Aarhus samt yderligere et til to steder i København.

Følg
Jyllands-Posten
Velkommen til debatten
  • Når du kommenterer, accepterer du Jyllands-Postens debatregler
  • Har du spørgsmål? Find svaret her
Annonce
Annonce
Annonce
forsiden lige nu

Succestræner siger nej til ny AaB-kontrakt

Manden bag AaB's "double-titel" i 2014 vil ikke mere. Det rigtige tidspunkt at skilles, siger Kent Nielsen.

B&O ramt af problemer - aktien falder over 7 pct.

Bang & Olufsen justerer forventningerne ned.

Enhedslisten raser over Morten Østergaard: "Hvad bilder han sig ind?"

Finn Sørensen (EL) kalder Morten Østergaards udmelding om de danske lønmodtagere for grov og arrogant.

Boligmarkedet gemmer på en glædelig overraskelse

Nye tal fra Danmarks Statistik giver overraskende medvind til boligejerne.

Amerikansk shoppedag kan ses i dansk detailsalg

Detailsalget steg med 0,8 pct. fra oktober til november og fortsætter dermed sin udvikling.
Annonce
Annonce
Mobilsiden.dkRSS
Søg i vejviseren
Annonce
Annonce