*

Prøv vores tablet-udgave

Vi kan se, at du er på en tablet. Kunne du tænke dig at læse Jyllands-Posten på vores tablet-app?

fredag 22. august 2014
Jyllands-Posten Jyllands-Posten digitalt

Mobil - i samarbejde med

Mobilsiden.dk
Mobil 20.08.2012 kl. 23:03
Samsung Galaxy S III. Foto: Dita Alangkara/AP

Samsung tilbyder skift af Galaxy-skærm til lavpris

John G. Pedersen, Mobilsiden.dk

Samsung tilbyder ny skærm på Galaxy S II og S III samt Note, mens der ventes, til en yderst lav pris.

Et nyt service-tiltag fra Samsung giver kunderne ny skærm på Galaxy S II og S III samt Note, mens der ventes, til en yderst lav pris.

Formålet er at kapre kunder fra konkurrenterne.

Samsung har et mål om at erobre endnu flere markedsandele på smartphone-markedet, og et af selskabets nyeste våben, er bedre service over for slutkunderne.

Syv servicepunkter

Over de næste måneder vil Samsung åbne seks til syv servicepunkter i Danmark, hvor kunderne kan komme ind fra gaden, og få hjælp til Samsung Galaxy S II, S III og Galaxy Note.

Kunderne kan uden beregning få opdateret telefonen til den seneste software, mens der ventes. Hvis skærmen på et produkt er revnet eller ridset, kan en denne udskiftes for en yderst konkurrence dygtig pris.

Ny skærm for 525 kroner

Hos forskellige uafhængige værksteder koster et skærmskift typisk op mod 1.800 kroner, men hos Samsungs udvalgte partner-værksteder, kan denne ydelse købes til kun 525 kroner.

”Vi ønsker at komme tættere på kunden. Derfor uddanner vi personale til at varetage denne serviceopgave. På de godkendte værksteder kan kunden være sikker på, at skift af skærm foregår i et godkendt ESD-miljø, hvilket sikrer, at der under reparationen ikke opstår nye fejl, som følge af f.eks. statisk elektricitet,” fortæller Jens Lundqvist, servicechef hos Samsung, til Mobilsiden.dk.

I starten er det kun softwareopdatering og skærmskift at Samsung tilbyder som walk-in service. Men over tid til producenten se på, om der er behov for at udvide med andre reparationstyper eller flere produkter.

Allerede i gang

Selvom servicekonceptet officielt først begynder fra den 1. september 2012, er Samsung allerede tyvstartet. Man kan således allerede nu få denne type service udført i 3’s butik på Strøget i København, samt hos Telecare i Esbjerg og Telenor i Maribo.

I løbet af september og oktober åbnes desuden for service i Aalborg, Odense og Aarhus samt yderligere et til to steder i København.

Følg
Jyllands-Posten
Annonce
Annonce
Annonce
Digitalt lige nu
Tophistorie

Abe har vundet copyright-sag

Fotografen, der gav aben kameraet i hånden, var utilfreds med ikke at blive krediteret.
forsiden lige nu

København plages af falske betjente

Mindst 39 gange i år har falske betjente snydt og svindlet i København.

Ekspert: Ukraine lægger sig stort set fladt på maven

"Det er en invasion," siger Ukraine om russisk nødhjælp. Ren retorik, vurderer ekspert.

Provokatør fik seks måneders fængsel

Byretten i Malmö har idømt den svenske gadekunstner Dan Park seks måneders fængsel for racisme.

Islamisk Stat tjener formue på det sorte marked

Olie smugles af ældgamle ruter og er med til at finansiere IS' krig, propaganda og sociale projekter.

Dansk læge har meldt sig til ebola-tjeneste i Afrika

Der mangler læger og sygeplejersker i kampen mod ebola i Vestafrika.

Erik Damgaard er tilbage

Efter en personlig økonomisk nedtur er Erik Damgaard tilbage med et nyt stykke software.
Annonce
Annonce
Tempo
Søg i vejviseren
Annonce
Annonce