*

Privacy Policy Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her
Debatindlæg 18.02.2008 kl. 03:00

Jelved som fredsstifter

JEG MÅ gribe til pennen.

Jeg hører i TV2 News Simon Emil Ammitzbøll (R) sige, at der findes partier i Danmark, som lever af at skabe splid mellem indvandrere og danskere.

Det er selvfølgelig Dansk Folkeparti, som igen skal være skurken.

Hvor er det frygteligt at høre på sådan noget ævl. Det er SR's ganske hovedløse politik gennem 10 år, der er skyld i den suppedas, vi sidder i nu.

Jeg tænker ofte, når jeg hører om mordtrusler, terrortrusler, bilafbrændinger, Muhammed-ballade, you name it: Lad dog alle de gode mennesker, som har ønsket og ønsker denne situation, gå sammen med disse bøller og lad dem drøfte problemerne på et højere intelligent niveau og lad så os andre blive fri.

Hvis bare Marianne Jelved husker at svinge tasken, når parterne uden tvivl til enighed.

Følg
Jyllands-Posten
SE OGSÅ
Læserbrev: Vi er alle kriminelle
Jens Ulrik Høgh, redaktør for mitjagtblad.dk, Smålanden 1208, Vinslöv, Sverige
Jeg må simpelthen lære at leve med tanken om, at disse hårdtarbejdende mønsterborgere i virkeligheden er forhærdede våbenlovsovertrædere.
Mageløs regering
Ejvind Bitsch, Hestehøje 18, Kalundborg
Helle Thorning-regeringen har nu haft knap fire år til at vise sit værd.
Ung blå politiker: Løkke skal have Statsministeriet tilbage
Mette Bossen Linnet
At forsøge at dele statens penge ligeligt mellem os alle er naivt, det hjælper ingen. Velfærdsydelser skal ikke være universelle goder, men de skal gives til dem, der virkelig har brug for dem.
Velkommen til debatten
  • Når du kommenterer, accepterer du Jyllands-Postens debatregler
  • Har du spørgsmål? Find svaret her
forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Blogs
E-Avis

Morgenavisen Jyllands-Posten online – tilgængelig fra kl. 23:00 aftenen før udgivelsesdato.Premium

International debat
Kommentarer
Annonce