*

Dette er et debatindlæg: Læsere, organisationer og politikere skriver debatindlæg, som Jyllands-Posten publicerer. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Debatindlæg

Ført bag lyset

Desværre må jeg give Søren Winther, Vordingborg (indlæg i JP 4/7) ret i, at vi som borgere i Danmark endnu en gang er blevet ført bag lyset af politikerne. Denne gang et løftebrud om de garantier, der blev givet før etablering af solceller i 2012.

Det ærgrer mig usigeligt, at landets energiminister forsøger at vaske sine hænder under henvisning til, at Energitilsynet er en uafhængig myndighed og derfor ikke Lars Christian Lilleholts bord. Endnu en begrundelse for, at jeg ikke skal stemme på Venstre igen. Sidst jeg blev i tvivl, var, da Kristian Jensen blev finansminister.

Vil du have meninger direkte i din indbakke? Tilmeld dig gratis og få de seneste indlæg fra Jyllands-Postens debatsektion én gang i døgnet - klik her, sæt flueben og indtast din mailadresse. Følg også JP Debat på Twitter

Følg
Jyllands-Posten
SE OGSÅ
Debat: EU uden format
Torben Bach Sørensen, Grenaa
27 udenrigsministre med følge og et ukendt stort antal EU-bureaukrater har nu ”løst” migrantproblemerne i Middelhavet – »menneskesmuglerne må ikke mere legalt købe motorbåde til at fragte migranterne til det forjættede Europa,« lyder det fra Bruxelles.
Velkommen til debatten
  • Når du kommenterer, accepterer du Jyllands-Postens debatregler
  • Har du spørgsmål? Find svaret her
Forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Annonce

Blog: Stop flyttecirkusset: Flyt EU-Parlamentet til Frankrig

Anders Vistisen
Hvis flyttecirkusset nogensinde skal stoppes, er det eneste realistiske at flytte EU-Parlamentet permanent til Strasbourg i Frankrig.

Blog: Neger-debat har overtaget agurketidspladsen fra muslim-historier

Angela Brink
Der er intet, der er helligt i Danmark. Det er derfor, vi gør grin med alt lige fra blondiner til handikappede, sorte, århusianere og mænd med hang til yngre kvinder. Men er det overhovedet vigtigt?

Blog: Det er løgn og propaganda, at straf ikke virker

Rune Toftegaard Selsing
Når eksperter erklærer, at straf ikke virker ved at henvise til forskning, der viser det modsatte.
Annonce
Annonce

Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her