*

Dette er et debatindlæg: Læsere, organisationer og politikere skriver debatindlæg, som Jyllands-Posten publicerer. Alle holdninger, som kan udtrykkes inden for straffelovens og presseetikkens rammer, er velkomne, og du kan også sende os din mening her

Debatindlæg

Studer noget brugbart

Fra en ven har jeg modtaget en amerikansk tegning med tekst. Tegningen viser en studerende søn, der bliver spurgt af sin far om, hvordan det går med jurastudierne. Da faderen sluttelig spørger, hvad sønnen så vil bruge al den studeren til, svarer sønnen, at han nok vil inden for organiseret kriminalitet. Det synes at give mest. Skal det så være privat eller offentligt, spørger faderen. Jeg ved ikke, svarer sønnen. Så vælg du offentligt. Der er endnu ingen, der er blevet straffet, svarer faderen.

Vil du have meninger direkte i din indbakke? Tilmeld dig gratis og få de seneste indlæg fra Jyllands-Postens debatsektion én gang i døgnet - klik her, sæt flueben og indtast din mailadresse. Følg også JP Debat på Twitter

Følg
Jyllands-Posten
SE OGSÅ
Velkommen til debatten
  • Når du kommenterer, accepterer du Jyllands-Postens debatregler
  • Har du spørgsmål? Find svaret her
Forsiden lige nu
Annonce
Annonce
Annonce

Blog: Grib din fjerboa, kys din kæreste, og vær stolt!

Erik Winther Paisley
PRIDE: Vi skal ikke acceptere, at ens sociale status, selvrespekt og respekt fra andre afhænger af, at man ikke træder udenfor. Alle bøsser skal være pridebøsser, hvis de ellers tør og kan.

Blog: Giv mig min krop tilbage

Annika Smith
Jeg ved ikke, hvem der fandt på, at den naturlige kvindekrop skulle skæres ud af modebilledet. Men jeg kan med sikkerhed sige, at jeg synes, vedkommende var en idiot.

Kommentar Opløs hele DR, og skab noget tidssvarende

DR er en unaturlig konstruktion, hvor bemanding og pengemængde ser ud til at være omvendt proportional med kvaliteten.
Annonce
Annonce

Jyllands-Posten anvender cookies til at huske dine indstillinger, statistik og målrette annoncer. Når du fortsætter med at bruge websitet, accepterer du samtidig brugen af cookies. Læs mere om vores brug her